Case: Hartstikke

De VMBO scholen in Maastricht gaan fuseren en zullen in de toekomst VMBO Maastricht gaan heten. VMBO Maastricht is naar ons toegekomen om hun te helpen bij het bedenken voor het toekomstige gezondheidsconcept. Het concept wat wij voor hun hebben ontwikkeld heet ‘Hartstikke’. Met dit concept benadrukt VMBO Maastricht de gezonde manier van leven voor de student van nu en van de toekomst.

Tijdens dit project wordt er bewust gewerkt aan health checks (preventief medische onderzoeken) voor kinderen en krijgen leerlingen educatie over gezond leven, bewegen en eten. Aangezien dit een nieuw project is wilden de scholen een concept hebben, dat zowel leerlingen als ouders aanspreekt. Zo hebben wij niet alleen de huisstijl van Hartstikke neergezet, maar ook de infographics rondom dit concept zijn door ons ontwikkeld.

Bedrijf: VMBO Maastricht
Opdrachtgever: Koen van der Sterren
Categorie: Logo design, Huisstijlontwikkeling, Fotografie, Content, Communicatie strategieplan